Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ming & Ming. Meer weten? Ontdek meer
Bart
17 jun 2026 om 23:30
weer heerlijk gegeten met het eten van Ming&Ming. keurig op tijd bezorgd, niets op aan te merken, perfect geregeld weer.
Ton
17 jun 2026 om 21:08
lekker en goed van temperatuur.
Mirjam
14 jun 2026 om 14:13
2 haren in pokebowl
Alexia
13 jun 2026 om 21:57
lekkerste sushi ooit
Yvonne
7 jun 2026 om 19:35
Het smaakte weer heerlijk. Goed verpakt en snel geleverd.
Jet
7 jun 2026 om 19:21
De foh-nam moet knapperig zijn maar deze keer (bestellen wel vaker)erg hard dus de beste stukjes eruit gehaald. Andere gerecht was prima niks over te klagen
Manfred
5 jun 2026 om 21:28
heerlijk zoals altijd
Els
5 jun 2026 om 11:58
Prima eten, lekker en ook genoeg.
Snel bezorgd!
Desiré
4 jun 2026 om 21:37
Latere bestelling en toch een snelle levering. Goed heet, goed van smaak en goede vulling (loempia en soep).
Lenneke
31 mei 2026 om 20:10
Zoals altijd weer super! Stipt op tijd en heerlijk eten!